7månader:)

Godmorgon!

Igår var det uppe i 100 unika läsare och över 150 sidvisningar, det känns ju bra:). Haha vet inte vad mycket läsare är men.. har ju ändå ganska nyss startat om bloggen så att.:) Dock kan ni fortfarande bli mycketmycket bättre på att kommentera! KOM IGEN NU.

Idag är jag vääldigt trött. Har dans nu direkt på morgonen vilket ändå kan vara skönt så att man piggnar till. Sen har jag även muntliga nationella provet i engelska idag! Hoppas verkligen att det går bra eftersom det är så viktigt.:)

Föressten, idag har jag och älskling varit tillsammans i 7 månader! Det är det längsta förhållande jag har haft hittills, älskar dig gubben:).


Kommentarer
Postat av: jessica

haha ja hur söt som helst!

2010-04-14 @ 08:36:37
URL: http://jessicaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0