bra dag

Idag gjorde jag bort min spanska redovisning ,det gick väldigt bra och skönt att det är bortgjort! Sedan hade vi det jobbigaste idrottspasset vi NS-klassen någonsin har haft!;o Non-stop träning med tre löpningspass, massa styrka, osv... är helt slut! När jag hade duschat märkte jag dock att jag hade tappat bort min BH!;o hahahha kul att gå runt utan bh en helt dag och plus att jag hade köpt den för typ bara någon vecka sen!:( BK var dock väldigt duktig och hittade den igen!:D Min "underbara" dag fortsatte med att jag hällde ut hela min mjölk över bordet i matsalen, höll på att snubbla i matsalen inför alla också. Sedan kom även Olivia och BK på att jag har sjukt lång tunga haha, det har jag dock aldrig märkt förut menmen..;)

Just nu sitter alla i klassen på samhällskunskapen och är ganska slut men ska klara mig igenom dom här två sista lektionerna! Skriver dagens babe snart... puss! Olivia hälsar tihihiihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0