flower

Jag och Emy drog till Maxi och åt lite, satt vid kajen kikade runt osv. Vi drog även förbi på Sofiehem innan vi for på stan och kollade på kläder:). Är faktiskt vääldigt kallt och blåsigt ute idag måste jag säga och vädret har varit jättekonstigt. Först sol sen helt plötsligt snöar/haglar det?! Hm..

Just nu känner jag bara en massa ångest inför att sätta mig ner och börja med plugget. Jag är även jättetrött så det kommer väl inte gå så himla bra. Glöm inte att kika på Top Model ikväll! (Många har nog listat ut att det är mitt favoritprogram typ..)

Jag har btw bestämt mig för att skita i att beställa hem mer från Nelly. Jag MÅSTE kunna stå emot haha. Bättre att jag kollar i New York eller Los Angeles, finns ju dubbelt så mycket där. Får försöka klara mig helt enkelt. Så alltså, bara köpa solglasögon och jeansshorts innan jag far.. I can do it!!

buziiiih



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0