I

hejs!

Igårkväll drog jag och Emy först förbi Grubbe där vi träffade Emil,Joel osv och sen tog vi bussen vidare till Umedalen! Där var vi ett tag hos Maja och dom andra som var där:). Sedan tog vi bussen till stan igen där vi mötte upp Robin! Haha sen tog jag bussen tillbaka till Emil, och sov där;). Så nu kom jag hem för någon timme sen från honom och har käkat lunch här hemma.:) Hade tänkt duscha nu för jag har det andra psykologimötet ikväll i typ 2 ½ timme... -.- Är väl klar vi klockan 9 någongång och då ska jag och mamma fara och hämta Emil också innan jag kommer hem. Så blir nog att blogga imorn eller kanske inte ens förrän på fredag:/. Ska nämligen följa med hem till Emil imorn när vi har vaknat osv. Blir bättre uppdatering när lovet är slut!;) Då hoppas jag på att få tillbaka dom läsare som inte har läst nupå lovet också! PUSS.


Haha bilden är tagen för typ 2 somrar sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0