in every way

hemmmma!

Igår mötte jag upp Emil, Lurk och Anna på stan för att se Remember me. Den verkade lite kass i början men den var faktiskt bra!:D Jag trodde som innan att den bara skulle vara romantisk osv, men det var massa annat också.

Efter filmen cyklade jag och Emil hem till honom och det var helt sjukt kallt måste jag säga med skinnjacka osv. Vi såg på serien the 4400 som vi har börjat kika på nu, såg klart första säsongen idag:). Idag har vi mest chillat, kollat på tv osv. Kom hem för någon timme sedan och nu ska jag käka spagetti och köttförssås till middag är det visst tänkt.:)

För er som undrar varför jag är hemma idag så är det för att alla på draggen/mimer är lediga idag och imorn pga utvecklingssamtal. Jag har mitt imorn 10:45 så hoppas det kommer gå bra. Hela skolveckan är egentligen ganska skön med tidiga dagar så jag är mest taggad på valborg redan;).

Ikväll kommer det nog inte hända så mycket, jag ska ladda hem en film, plugga lite kanske, se på top model med mami osv. hadeee

ps! Såg på reklamen på bion att det kommer en film som hette typ streetdance med massa dans, och filmen är i 3D!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0