JOBBBBIGT

Glömde ju berätta igår, gissa vem som vann av jag och Emil när vi spelade NHL,haha? JAG!! haha första matchen vi körde så gjorde jag mål redan efter 10 sek, helt sjukt vad kul det var att vinna. haha, dock vann Emil andra men det har inte med saken att göra;).

Godmorgon föresssten. Var jättetrött som vanligt när jag vaknade och nu snart bär det av till första lektionen som är spanska. Sedan läxförhör på idrotten (som jag inte har hunnit träna till,buhu) och tre supertråkiga lektioner efter lunch. Torsdagar har alltid varit min värsta skoldag ända sedan jag var liten, har alltid gått hela dagen och alltid haft tråkiga lektioner. Idag slutar vi 20 i 4, och då blir det hem och börja med matteprovet som är imorgon! Får se hur det går, känner mig inte så säker på ett kapitel vi har jobbat med menmen..         

Au Revoir!           

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0