musikal!

hellu!

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen idag men har bara hunnit sitta några minuter vid datorn idag så:).

Igår drog jag till stan för att kolla lite grejer och blev att köpa min vaniljparfym, och en ring som bara fanns en kvar av(A). Just då iaf;). Så var tur att jag hittade den, för hade inte råd med någon dyrare döskallering för tillfället;). Sedan träffade jag Kj, Emy och Maja ett kort tag som också var på stan innan jag och Emil gick och käkade på Subway! Efter det tog vi bussen hem till honom och Manizheh och Matte kom också dit. Blev en snabbis till konsum för att köpa lite gott och sen såg vi på filmen Supersugen som var på tv igår! Efter Matte och Manizheh hade dragit såg jag och Emil på Shutter Island, vilket är en film jag rekommenderar! Den är ganska konstig i mitten, men när man väl har sett slutet så är den bra:D.

Imorse när jag skulle ta bussen hem igen så kom den aldrig vilket var  väldigt irriterande, men den kom till slut iaf;). Hann springa in på Rut med flera för att köpa mina glasögon också innan jag gick hem från stan! Vid klockan fem började jag och mamma dra oss mot Allstars för att käka middag! Jag tog kyckling med bakad potatis,vitlöksbröd osv! Väldigt,väldigt gott... Sedan började vi röra oss mot Norrlandsoperan för vi såg på musikalen West Side Story ikväll! Den var faktiskt bra tycker jag... killen som hade huvudrollen hade en otrolig röst! Nu blir det väl inte så mycket mer att göra än att ladda hem någon film eller något! Ska slänga in bilderna på det jag köpte i ett inlägg också+ dagens babe,pussen.


Supersugen trailer^^


Shutter Island trailer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0