Som jag hade dig förut

hallloj!

Igår såg jag och Emil på tv, lite film som t.ex. The Contract! Jag har dock börjat att somna så himla tidigt på kvällarna som tex klockan 12 igår?! Haha inte så konstigt att jag var pigg idag när jag vaknade vid 12.;) Sen drog Emil hem vid 4 idag och sen dess har jag väl inte gjort så mycket förutom duschat, försökt käka upp mitt påskgodis någon gång osv haha. Ikväll blir det att umgås med Emy tills senare då hon ska möta upp hennes kille Robin.

Har föressten fortfarande inte fått tillbaka bikinin och skorna igen.. Vill ha dom nu så jag kan checka att storlekarna är rätt denna gång! Sen är det så att jag har fallit för en sak som typ ALLA andra har... haha.
Blir att köpa dom här när dom kommer in i rätt färg igen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0