tisdag!

Godmorgon.

Jag mår bättre idag så jag ska fara till skolan. Solen skiner här utanför fönstret men frågan är som vanligt om det ändå är kallt ute.

Ikväll blire att fortsätta att plugga till psykologiprovet, kanske skicka in engelskan och kolla igenom historian osv. Alldeles på tok för mycket.

"Dagens outfit" består av tights med nitar, vita högklackar, vit oversize tröja med svarta ränder från H&M, och sen inte så mycket mer förutom jackan som blir antingen skinnjackan eller min lite varmare av tyg.

Haha har verkligen ingen fantasi just nu på att skriva så hittar bara på en massa känns det som hahah, jag ska sluta och göra mig klar ist! p u s s hoppas alla får en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0