oh, happy day!

Nu har jag gjort en ny kategori så ni vet! Den heter shopping/mode och kommer inte innehålla dagens outfit för det har ist på allmänna kategorin. Utan den kommer innehålla inspirationsbilder på kändisar,modeller, saker jag köper eller vill köpa osv!:) Hoppas det blir bra.

Igår somnade jag på morgonen vilket är ganska sjukt.. Så är vääldigt trött idag måste jag säga. Har bara suttit och flippat med Ipoden hela dagen,ätit upp en toblerone och varit lite förkyld. En fågel viskade i mitt öra också att det blir min favoritmat till middag ikväll! Det kan ni klura på vad det är för något ,haha... Ikväll får vi se sen vad det blir, framtiden får utvisa helt enkelt!;)

Såg föressten att himlen håller på att spricka upp här utanför mitt fönster! Går inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar soliga dagar och nu blir man ju ännu mer taggad när man börjar shoppa vårskor, våraccessoarer osv!;)


Tänkte läska er med lite varma pictures! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0