söndagar, är dom alltid tråkiga verkligen?

tja!

Har inte bloggat något än idag som ni har märkt! Kommer absolut att skärpa mig med uppdateringen när lovet är slut kan jag lova er. Igår gick jag och la mig i bubbelbadet någon timme innan jag fick besök av Jack,BB och David en liten stund, mycket trevligt:).

Sedan vaknade jag idag av att mamma & pappa ville ha med mig till stugan på grund av det UNDERBART FINA vädret!!! Ville dock sova lite till så jag stannade hemmafrån stugan:). När jag väl hade tagit mig upp så blev det självklart att ligga ett par timmar här ute på baksidan. Faktiskt första gången jag soladei bikini för i år haha.. Vet att det är lite vääääl tidigt kanske men om man låg helt stilla i solen så var det faktiskt riktigt varmt! Sedan vid halv tre kom Maja & Emy och hämtade upp mig för första moppeturen för i år. Hade kanske lite väl tunna kläder på mig med sommarskorna för blev riktigt kallt senare att åka,haha. Vi satt ett tag under cykelbron, åt lite i stan osvosv. Jag och Emy körde även moppen rakt ut i snön så hela skorna blev fulla med snö haha. Sen åkte Emy även ner direkt efter i leran både med moppen och skorna,hahaha! Maja har det på film;).

Ikväll blir det nog bara att fixa klart lite plugg inför skolveckan som kommer och just nu ser jag på Top Model!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0