what a wonderful.. day

Helllllu.

Ännu en ny dag. Satt och läste på psykologin till provet som jag har idag men det känns verkligen som att jag inte får in faktan i huvudet.:/ Aja, det får går som det går på det här provet, synd att det här betyget kommer nog avgöra slutbetyget ganska mycket..

Idag efter skolan ska jag kolla på lite grejer på stan en snabbis hade jag tänkt och sedan ska jag och Emil fara hem till mig. Känner på mig att jag kommer vara väldigt trött ikväll men vi kommer väl plugga lite,se tv osv:).

Nu ska jag om en halvtimme fara till första lektionen för idag, som är dans! Känner mig ganska orörlig så här på morgonen och vi har tydligen dancehall så blir väl att skaka rumpaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0