brb

Igår blev det kvällsdopp senare med mina damer Nadja och Jenny! Joel, Igor och Lurk var också med, men dom badade inte:/. Var riktigt skönt i vattnet, dock var det kolmörkt ute! Sen drog jag och girlsen hem till mig och såg en film som gick på tv. Jag och Nadja somnade efter ett tag så Manizheh väckte oss när dom skulle dra hemåt igen;). Trevligttrevligt!

Idag vaknar man till detta underbara vädret som bara fortsätter! Regnet verkligen öser ner här i Umeå.. Nu måste jag iaf skynda mig iväg, ska köpa lite grejer på stan osv. Måste ha en bodybutter från The body shop, en concealer och någon tröja från Gina!haha. Kommer hem om någon timme! pusspuss


Jag och Ogge hemma hos Joanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0