fuuuuck

Alltså åh livet suuger, för jag kan inte lägga över några bilder alls från min skoldator till den här för den stängs bara av och dampar! Så alla bilder jag någonsin har tagit kommer att försvinna.. kul va? -.- Nä, är bara på dåligt humör på grund av det.

Iförrgår var vi hemma hos mig massa och det var supertrevligt. Sen på natten såg jag,Emil,,Manizheh och Matte på Avatar,haha:). Sen igår började vi hos Emil innan vi tog bussen till Marieberg där det var fest. Men tyvärr kom vi fram just när alla blev utkörda därifrån så:/. Idag cyklade jag hem från Emil innan middagen och träffade pappa och brorsan, för dom har varit i Norge och fiskat!

Nu hade jag tänkte träffa Joel och dom på stan, men orkar nog inte  vara ute så överdrivet länge. Blir nog film och Pringles när jag kommer hem!mums1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0