highwayman

Igår hyrde jag och Emil Rec 2! Tyckte den första var bra, den här var dock lite sämre måste jag säga.. några grejer jag inte riktigt fattade haha. Sen idag har vi mest legat och degat hela dagen, jag vill bara slappa nu dagen innan skolan. Det är så sjukt typiskt att jag är sjuk nu, men ska ändå ta mig till skolan imorn fast jag går på hostmedicin. Kommer aldrig kunna somna ikväll men kanske blir någon timmes sömn innan jag ska upp igen haha. Är man van att vakna 2 på eftermiddagen får jag väl skylla mig själv antar jag.

Nu är iaf skorna beställda! Hoppas jag får dom snabbt, för vet inte riktigt om jag har några bra skor att ha just nu i skolan. Föressten, var det någon annan som såg att Fångarna på fortet var tillbaka igår? haha, tyckte att det var sådär, men ska kika idag för idag var det folk från idol och let´s dance med såg jag:). Sen senare ikväll ska jag se Sex and the City 2 hade jag tänkte, den är så sjukt bra. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0