Nuu är det fredagsmyyyys

Hejpåer!

Vet att det inte har varit så mycket skrivande idag heller men jag har ganska fullt upp nu till jul..

Iaf, på lunchen idag blev det Sunes Jul igen och på engelskan bjöd BK på pepparkakor, riktigt mys! Sedan var det meningen att jag skulle jobba ikväll men dom drog redan innan jag hade slutat skolan så mamma fick fara istället:). Då ställde jag mig istället och lagade middagen så att den var färdig tills då hon kom hem. Blev tacoooos. Sedan har jag bakat pepparkakor typ halva kvällen och sett på Idol bland annat! Nu blir det att städa bort lite kläder, lägga fram arbetskläder tills imorn och gå upp klockan 6 på morgonen! Ses vi på Gammliamarknaden i helgen folket..? julstämning ju!


linnnnsan i mitten!;-)


Kommentarer
Postat av: JM

IDOMIN på läpparna;]]]ihiih! söt du är linnis :) miss u

2010-12-03 @ 22:50:03
Postat av: linn

svar: haha ser lite spec ut..;) Du är söt!<3

2010-12-03 @ 23:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0