NYÅR

Haha, vad hände igår egentligen.. helt plötsligt fick jag mer än dubbelt så mycket besökare än vad jag brukar ha! Roligt roligt:). Kunde knappt sova inatt iaf.. har vaknat mins 5 ggr tror jag, är riktigt trött.

Nu har jag duschat iaf och klätt på mig så nu har jag lite tid över. Om jag hinner lägger jag in bilder senare på hur jag ser ut då jag sminkat mig, annars kommer det upp sen troligtvis. Jag är lite småtråkig i år och har på mig en klänning jag har haft på mig förut (från New York), men jag är inte så brydd om sådant där. Nu ska jag städa bort lite saker på rummet osv, men jag hoppas att ni alla får en jättetrevlig nyår och vi ses säkert på torget vid 12. Min kväll börjar med några underbara tjejer hos Maja! NU TAGGAR VI!


Kommentarer
Postat av: is

I GOTTA FEEEEELING..........

2010-12-31 @ 15:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0