mat,bad och resten man inte behöver

Idag åt jag och Lurk lite frukost på stan! Vi provade det nya mackstället som har kommit ist för subway, och jag kan säga att det går inte ens att jämföra med Subway..:P. Sen cyklade vi hem till Joel osv innan vi drog och badade vid lianen på Grubbe! Jag badade faktiskt, men vågade inte hoppa från lianen..;]. Sen hann jag se Lurks nya lägenhet på Umedalen innan jag cyklade hem för käk.

Ikväll var jag och resten av familjen hemma hos kusinerna för att fira My, och sen lämnade dom av mig i stan där Olle mötte mig:). Vi var ngra pers hemma hos en tjej som heter Joanna ikväll, och kom hem för någon timme sen efter att ha gått hem i högklackat,snyft:(:(.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0