uppdatering

Ville bara saga att jag saknar mina vanner dar hemma sa sjuukt mkt, ni vet vilka ni ar:).

Just nu ar vi vid en sjo dar vi ska sova 2 natter till och sen kor vi till Niagarafallen. Sen hander antligen det jag har langtat efter! SSHOPPINGG i New York! Ska forst kora f;rbi 3 shoppingcentrum utanfor staden, och sen ska vi bo pa Long Island i 4 natter. Dar ska jag besoka Forever 21, Victoria Secret annu en gang osv;)

I New York ska vi aven upp i Empire State Building, se frihetsgudinnan osv. Sen kommer jag hem, sa hoppas det ar varmt i Umea da;) Vi har haft jattevarmt hela tiden egentligen, och jatte tur oxa. Nar vi har farit fran ett stalle har det kommit en oversvamning och en orkan osv,! Nu kommer hettan upp till New York sa nu ar det 40 grader dar, haha vi kommer aldrig undan varmen!

Kommer hem annu nasta tisdag:). Ska ut till poolen nu.. btw! For er som tror att jag kommer vara superbrun nar jag kommer hem for att jag har varit borta sa lange har fel,ahha;) Har solat ngra ganger sa har val lite farg, men ar ju inte direkt en solsemester:) Det har blir dom sista tva dagarna vi solar faktiskt:(. ha de braaa i umeaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0