right now

Dansuppvisningen gick bra! Vi visade den först för vår lärare så att hon skulle kunna ge ett betyg för den, och den gången kändes det jättebra:). Tappade dock bort mig lite i början när vi skulle uppträda för gruppen men skitsamma!:D Sedan rensade jag ut lite ur skåpet efter dansen och känns skönt att se alla skolböcker försvinna från skåpet, haha.

Nu har jag som sagt käkat middag, kollat på MTV Movie Awards och nu ska jag gå in och hämta något att käka för snart börjar Top Model!;)

Så här såg vi ut idag i masker på dansuppvisningen,hah!:)



Kommentarer
Postat av: moa

ni var jätteduktiga!:)

2010-06-07 @ 22:11:40
Postat av: linn

svar: haha nja jag gjorde bort mig så mkt på gången vi uppträdde inför hela gruppen, gick mkt bättre inför Anna-Carin :(:( ni var duktiga!

2010-06-07 @ 22:21:25
Postat av: moa

nejdå, jag såg då aldrig att du gjorde bort dig! tackar :)

2010-06-08 @ 00:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0