tivoliiii

HEEEEJ.

Idag lagade jag och Sofie middag till oss själva och min lillllebror. Blev självklart att göra traditionen makaroner och köttbullar! Senare drog vi oss ner mot stan och töntade oss genom att åka en karusell på tivolit;]. Haha, det är sjukt hur lätt jag mår illa efter att jag har åkt något som snurrar alltså, men kul vare! Sen drog vi moppen till Grubbe och spelade basket med Joel, Emil, Ogge och Matte! Vi var där ganska länge innan vi åkte till Sofiehem ett tag för att hälsa på Jack:). Där såg vi mest tv och chillade. Nu har Sofie åkt hem och jag måste egentligen ta hand om en stor klädhög som ligger i mitt rum men jag orkar fortfarande inteeee. pussgodnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0