computer

JAG HAR EN NY DATOR!(L)

Tyvärr måste jag kanske betala någon tusenlapp för den gamla eftersom jag har tappat den i golvet menmen..:/ Känns bra iaf att kunna lägga in alla skolarbeten på den här nu osv! Har inte msn, eller bilder eller något alls just nu inlagt så kommer kanske vara lite dåligt med bilder.. vi får se;) Imorn har vi matteprov, så ikväll blir det att plugga matte! Mitt favoritämne(L) -.- .. Föressten, lär er att kommentera, blir så mycket roligare då, om man har sett att 50 st har varit inne på bloggen en dag, vill man väl ha kommentar av några iaf!;) I know you want to!

 >> ..mums..

Kommentarer
Postat av: SutOtO

jA ASSÅ förjävla rolig blogg att läsa, okej då kör vi! 1AN KOM!

2010-03-17 @ 16:45:55
Postat av: jessica

haha linn du är ungefär lika skillad som mig! fast jag slapp betala min:D (sa att jag halkade på isen utanför skolan,ehe)

2010-03-17 @ 19:31:05
URL: http://jessicaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0