Don't tell me you're sorry

hello guys!

Kom ganska nyss hem från älskling, och nu sitter jag och njuter av dom allra sista solstrålarna för idag! Är våren äntligen på väg, eller kommer det snart ett nytt snöanfall? -.- Är så otroligt taggad på att få börja ha på sig alla tunnare kläder när man är utomhus som snyggare jackor osv!

 Iaf, igår var jag hos Maja!:D Var jättekul att träffa den söta tjejen igen:) Tyvärr gick den sista bussen hem tio i elva, men hennes pappa var snäll och körde mig till stan iaf!:) Där träffade jag Igor,Joel,Lurk och Emil och vid tolv gick vi hem till rödeäng. Jag somnade dock i soffan ganska direkt hemma hos emil hahha.;)

Åh, btw vi var och köpte påskägg igår, sjukt gott och sjukt svårt att vänta till påsk med att börja äta..;]

Ikväll blir det bara att plugga lite inför svenska redovisning,engelska prov och en nyhets-redovisning! väääldigt kul!;) Hoppas ni har haft en trevlig dag i solskenet puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0