måndagar

helllu!

Idag har varit en dag då jag har haft ont i huvudet och jag var dum nog att smaka på blodpuddingen i skolan idag till lunch... DET var det äckligaste jag har smakat på länge,SJUUUKT.

Fick iaf nästan full poäng på matteprovet och en mvg-sol, och då måste jag verkligen säga att matte inte är mitt bästa ämne om man säger så. Därför blev jag supernöjd!:)

På danslektionen fortsatte jag att vara irriterad på grund av att jag inte satte slutpartiet och för att jag var tvungen att stanna efter skolan och plugga:(. Ibland har man dåliga dagar.. Känns verkligen JÄTTEKUL att fortsätta plugga nu hela kvällen ikväll och imorn med engelska,svenska redovisning och samhällsredovisning! tjoho!! Ska försöka átt hinna se svenska hollywoodfruar klockan 21:00 iaf, måste ju få ta någon paus iaf...

Nu har jag bestämt mig vad jag ska köpa innan jag åker till usa iaf! Jackor skiter jag i, skinnjackan och jeansjackan får funka!:) Så om det här kommer in blire att beställa från internet:

- en blå/vit bikini
- en leopard bikini
- ett par bruna sommarskor med nitar och klack
- ett par svarta platta sommarskor med nitar
- en rosa eller vit spets- sommarklänning

sen sådant jag måste köpa på stan blir:

- parfym
- mascara
- underkläder + sockar
- leggings
- solglasögon


Det blir väl bra!?:D Sen börjar den riktiga shoppingen i usa... ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

linn, tell me om du ska beställa från asos?:)

2010-03-22 @ 21:02:22
URL: http://jessicaastrom.blogg.se/
Postat av: linnnsan

svar: tyvärr blir det nog inget från asos:( Mina grejer jag ville ha därifrån (cirka 4 saker) kom aldrig in i dom två vanligaste storlekarna, som jag har.



Hurså?:)

2010-03-22 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0