secondday

tja. Idag har det mesta varit konstigt haha. Sov inte en blund på hela natten och drog iväg till skolan med en alldeles trasig dator! Skrattade så mycket på lunchen att jag grät och har varit trött för det mesta. -.- Skoldatorn är ett stort bekymmer för jag orkar inte betala någon summa för en ny just nu när jag behöver köpa så mycket annat.. Har varit hos älskling ikväll några timmar och nu hade jag tänkt plugga lite på min pappas dator eftersom jag hann lägga in alla skolarbeten på ett usb!;) Meeeeeen.. såklart kan det inte bli bättre utan stt usb inte verkar fungera till den här datorn..

hhahah har kollat igenom GAAAMLA bilder¨på papiiis dator nu; kolla utan att skratta!;)



 skela med ögonen..på bilden med vita linnet haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0