hopplöst

okej kan MINA STORLEKAR KOMMA IN NÅGON GÅÅÅÅNGÄÄ?!!?!edfsdfgfdfghgfdfgbfd

ASOS Lace Vest DressASOS Backless Lace Bodycon Dress ASOS Backless Lace Bodycon Dress


Har btw kommit på hur deprimerad jag egentligen blir av att titta ut genom fönstret där det är fullt med snö fortfarande, kallt och jag måste sitta hemma och plugga istället för att göra vad jag egentligen vill göra. Ska njuta av exakt heeela påsklovet och ska aldrig plugga en enda gång (vilket jag var lite tvungen till på sportlovet för vi hade så mycket nu veckan efter).

Kommentarer
Postat av: mr awesome

den sista bilden, abou den outfiten skulle sitta sickat nice på din smäckra body!

2010-03-16 @ 19:28:25
Postat av: jessica

åh ska du beställa från asos?:D

2010-03-16 @ 20:30:07
URL: http://jessicaastrom.blogg.se/
Postat av: linn

Svar: Bara dom fyller på mina storlekar någon gång så!;)



2010-03-16 @ 20:50:30
Postat av: s.

deen svarta klänningen gillas,starkt!

2010-03-17 @ 17:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0