börjar närma sig sommaren äntligen

Godmorgon!

Vaknade klockan 5 idag av mig själv.. yippie. Men lyckades halvsova tills väckarklockan ringde iaf. Det ska bli så sjukt skönt i veckan för vi går bara tre dagar! Alla är ju lediga torsdag & fredag. Idag har vi ett litet historiaprov och jag ska också fråga läraren vad jag fick på förra historiaprovet. Annars händer det väl inte så mycket idag i skolan.. Jag, BK och Olivia har dock dans som sista lektion, så då ska vi fortsätta vår dans till Christina Aguilera- låten!;)

Efter skolan måste jag skynda mig hem, duscha osv och slänga i mig någon sorts middag för klockan 5 eller när det nu var ska jag på den där körkortsgrejen! Den som man måste sitta med en förälder och lyssna på någon i tre timmar för att få börja övningsköra -.- Så är väl hemma vid klockan 8 eller något;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0