cyklacyklacykla

Äntligen är man hemma! Idag har jag och Olivia cyklat helt SJUKT MKT. Först cyklade vi till dragon för att lämna in datorerna för att få windows 7. Sen tillbaka till Mimer för att ha svenska lektion. Sen till baka till dragon för att hämta ut datorerna. Då fick jag reda på att det var fel på min dator, så jag skulle inte kunna hämta ut den förrän klockan 1! Då cyklade vi till stan så att Olivia kunde köpa det hon skull shoppa:). Sen tillbaka till dragon för att hämta min datorn och sen cyklade vi hem till Emma på Haga! Haha till sist cyklade jag hem till mig på Teg;). Är ganska slut i benen och less på regnet..;) Haha sammanlagt blir det 7 sträckor på en dag!

 ps! Slutade 11 egentligen:((




Kommentarer
Postat av: erik den beste

till baka :) nice

2010-05-25 @ 19:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0