fredag,lördag,söndag

Ledsen för den dåliga uppdateringen i helgen! Kan det bero på att det har varit valborg i fredags?;)

Iaf, tar det från i fredags. Jag, BK, Manizheh, Emy, Maja och Olivia började hos mig och vi var faktiskt här större delen av kvällen! Vi hade jätteroligt, men vid elva drog vi här ifrån:). BK drog till nydala, Maja & Emy drog till ett annat ställe här på teg och sist men inte minst så for jag, Olivia och Manizheh till Jimmy:). Trevligt folk där med och någon timme senare hämtade Emils föräldrar oss och jag och Emil sov då här hos mig! Var faktiskt inte så jättemycket att städa måste jag säga så det var fort bortgjort.

Dagen efter sov jag och Emil till 3 haha. Sen käkade vi tacos här hos mig till middag innan Emils brorsa körde hem oss till dom. Där träffade vi Joel bland annat på kvällen, men mestadels låg vi i soffan och såg på film för att vi var så sjukt trötta haha. Vi hann med att se The Final(typ skräckis), The Notebook(äntligen tvingade jag emil att se den!) och Not another teen movie som var en komedi:9. Haha under sista filmen höll vi dock på att somna båda två. 

Idag har vi också mest chillat hos Emil, såg på Toy Story som gick på tv,haha;). Nu hade jag tänkt att gå och käka tacos resterna från igår och sedan plugga lite ikväll för det behövs. Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0