hello!

Hejsan!

Igår gick jag och älskling till ica och köpte glass och älskade sour cream and onion nötter,supergott! Sedan hann vi precis in hos Emil när det började hagla och regna hur mkt som helst! Vilket konstigt väder.. På kvällen såg vi på några komedier sen.

Idag vaknade jag dock tidigt av att det var sjukt varmt i rummet, var ju 30 grader i skuggan idag!;o Kändes som utomlands.. Vi skyndade oss att käka lunch iaf och sen drog vi till stan:). Hjälpte Emil att hitta skor, en ny börs, två tröjor och ett linne! Sen satt vi på kajen ett tag innan jag cyklade hem. Hann iaf med att sola ett tag här på baksidan, men vill inte bränna mig ännu mer,hehe.

Nu ska jag när som helst gå och duscha och käka någon sort av middag innan Maja kommer till mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg

2010-05-17 @ 12:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0