jobbjobbjobb

HEMMMA! finally. Känns som att jag har missat massa i helgen med yran osv, men så kan det gå. Det var ändå sjukt värt att jobba ihop lite pengar till shoppingen i USA. Vi satte klart alla plantorna innan lunch idag så slipper fara dit nästa helg och jobba igen, vilket känns ganska skönt måste jag säga! Annars har vi grillat, bastat och sett på eurovision:). Kom hem för ungefär en timme nu och har spanat in top model som jag missade i måndags:(.

Iaf, nu har jag sjukt mkt träningsvärk i armen och är ganska slut efter att ha gått upp klockan 7 i lördags och 9 imorse så blir nog en tidig kväll.. (hoppas jag på iaf). Sen SPÖREGNADE det ju ganske mkt när vi gick där i uppförsbacke och satte plantor hahah så kläderna jag hade på mig är sjuukt snygga måste jag säga.

Har jag fula regkläder, fula stövlar, ful mössa osv, men vem bryr sig?;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0