Not MySelf Tonight

Godmorgon! Sovmorgon idag;). Inatt sov älskling här, och det var jävligt tur, för drömde världens hemskaste mardröm inatt.. Minns dock inte vad den handlade om nu, men låg typ och skakade inatt när jag vaknade av den(A). Tur att jag lyckades somna om igen när han hade dragit till skolan:).

Nu hade jag tänkt träna lite till nationella, eller kanske sola snart..? Såg att det var ca 9 plusgrader ute iaf, vilket är helt okej.

Vid klockan 4 idag ska jag och mami iaf fara och handla mat och massa godsaker på Maxi till stugan! Ska som sagt till stugan ikväll och stannar där till på fredag dag:). Ska faktiskt bli skönt och mysigt att komma bort, basta, se film osv. Kommer dock inte kunna uppdatera under torsdagen.. men på fredag skriver jag direkt jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0