snabbt inlägg då jag väl är hemma en stund!

Hemma! Men ska fara när som helst till Emil;).

I stugan har jag mest tagit det lugnt. Har solat mycket så är röd som en tomat mellan halsen och brösten, skitsnyggt!! Sedan har jag hunnit med att basta och även att ta första doppet för i år! Riktigt varmt i vattnet faktiskt måste jag säga. Mina kusiner var även där igårkväll, så jag och My såg på filmen Dear John, som var sjukt sorglig och bra! Se den, varmt rekommenderad.

Idag kom jag hem för någon timme sedan och nu har jag varit med Emy och käkat piggelin och pizza på svalan!:) Men ska börja cykla mot älskling snart för vi ska fixa någon middag hos honom,så bye!:) ps, vi har varit tlsms i 8 månader idag:).





Var meningen att det skulle bli "kåtblick över solglasögon" på bilderna till höger, men det gick åt skogen!

Kommentarer
Postat av: BK

GRATTIS till er båda!!!

Och välkommen tillbaka ;D påminn mig om dina hårspännen,, hojta till om du vill ha dem innan mån och gå mig isf en tid och plats!

puusssssn

2010-05-14 @ 20:07:31
URL: http://bbbk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0