vad lilla linn tuggar på är frågan

Hej!

Tänkte slänga in en liten uppdatering om vad jag gör idag egentligen. Imorse på dansen skulle vi göra en egen koregrafi, och jag hamnade i samma grupp som BK och Olivia! Dansen kommer alltså att bli great tror jag. Sedan slutade vi redan vid 12 så jag tog bussen hem till älskling. Han hade gjort lunch, så vi käkade och har degat hos honom fram tills för en timme sen:).

Nu hade jag tänkt att skriva ner mina stödord tills redovisningen imorn på samhällskunskapen, sen ska jag kolla igenom filmen New Moon. Har redan sett den på bio två ggr, men nu när mamma har köpt hem den på dvd så är det ju fan ett måste att se den igen!;) puss!


Kommentarer
Postat av: jofan

Flat eriC?

2010-05-05 @ 19:23:42
Postat av: BK

Det kommer bli assmmm :D :D

2010-05-05 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0