what?

hej, har inte varit nog pigg för att orka skriva något tidigare idag. Igår var jag med några kompisar och senare kom Emil och sov här.

Idag på morgonen låg vi mest bara och degade, sen vid 3 då han for la jag mig ute i solen för att sola:). Hoppas värmen håller kvar sig, såg i tidningen att det troligen skulle hålla i sig en vecka till! Nu hade jag tänkt kolla igenom lite matte snart till nationella som är på tisdag.. tror att provet kommer vara sjukt svårt faktiskt:(. Sen måste jag sätta fast några nitar på mina skor och städa bort alla kläder från mitt rum. Men det får bli efter top model som börjar klockan sju;). Missade det i måndags eftersom jag inte var hemma, så får titta på det med mamii nu ist. puss!



totttottipottpott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0