ahaaa

Hellllu!

Hade på min nya jacka idag och fick riktigt bra respons för den, sånt är roligt!:) Lämnade in min dator idag också eftersom skärmen var sönder, så har just nu en lånedator som är sämst, går knappt att skriva på typ. Efter skolan cyklade jag och BK till hemmakväll och jag hittade ÄNTLIGEN Marabou vinter vit!! Kommer nog blir super gott, (precis som resterande lösgodiset jag köpte för typ 70spänn som vi inte behöver nämna..) Ikväll blir det chill med familjen framför Idol och Spiderman 3 som går på tv!;) Älskar att ligga inne och mysa medan andra är ute och fryser ihjäl i kylan, haha ledsen att tala om det men.. det är helt enkelt INTE värt det gott folk! PUSSälskarerändå:] (jag är för flummig och glad föratt fortsätta skriva nu känner jag,hej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0