Pomeranian

Hej!

Har varit hos Emil tills nu, så har inte kunnat blogga. Var ju på minnesstund för farmor igår och tände ljus osv, riktigt fint:). Sen for vi hem till oss för att käka pizza till middag,(behövdes verkligen, var hungrig som ett djur), och sen skjutsade mamma mig till Emil! Vi kollade lite på film osv, och idag har vi bara tagit det lungt. Vi sov iförsäg ganska länge så for hem nästan på en gång,haha;).

Nu har jag och mamma suttit och kollat på hundraser på datorn.. Jag har tjatat hela mitt liv om att få en hund och nu om några år så kanske dem ska köpa en hund tillslut. Haha kunde detta hänt då jag var yngre? Här kommer lite bilder på en sådan jag vill ha, Pomeranian!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0