home

Sov hos älskling igår så jag hann inte blogga igårkväll eller idag på morgonen. Igår var jag som sagt hos Emil, pluggade lite och såg på Kungarna av Tylösand. Haha, igår var det verkligen ett sjukt avsnitt och nu förstår jag varför han kallas för maskinen..;) Sen somnade jag ganska tidigt så blev lite förvånad när jag vaknade av att Emil kom och la sig vid 2 på natten haha, trodde att det var morgon xD.

Vi hade sovmorgon till 11 idag, så det var asskönt! Ville dock inte till skolan ändå för det regnar och blåser idag:(. Hade bara en idrottslektion idag, sen slutade jag tolv. Så nu har jag käkat lunch och ätit mammas underbaara morotskakor. Nu blir det att plugga så att jag slipper göra det ikväll!;)

så här ser dom flesta bilderna ut egentligen...;) (A)




Kommentarer
Postat av: BK

GE MIG DITT HÅR DIN SNYGGA SATE!!!!!! Förbannat så avundsjuk jag är....... Eller.. Om du vill behålla håret så kan jag istället ta lite av din skönhet, jag är helt klart öppen för förhandling!

2010-10-07 @ 14:14:18
URL: http://bbbk.blogg.se/
Postat av: linn

svar: hahaha bk;) tack iaf(A)

2010-10-07 @ 14:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0