tack tjejoooor

Godmorgon!

Igår hade jag ju som sagt bjudit massa girlss hem till mig och det var hur trevligt som helst!:) Det var ögonmasktema, så alla skulle ha på sig en ögonmask! Sedan vid 11-tiden började vi cykla mot Berghem där det var lokalfest. Haha sjukt att vi fick komma in, för vi var typ 17 tjejer allt som allt;). Det var dock inget superdrag där måste jag säga, så vi stannade ett tag bara. Jag, Jessica, Maria, Olivia och Jt cyklade till Subway senare för dom ville käka:). Sen cyklade jag hem också kom Emil för att sova hos mig.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket än, sagt hejdå till Emil, torkat av bordet och just nu håller jag på att dammsuga. Sist men inte minst blir det att torka golvet,yippie!

Här har ni btw några bilder från igår, resten kommer då Manizheh och Frida har lagt in sina på datorn.


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Halloj, vad hittar du på för skojs?,Kram kram :)

2010-10-03 @ 18:11:17
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0