Innebandy

Haha kvällen igår blev lite misslyckad, men vad gör det då man har roligt ändå?;) Vi åt först en jättegod grillad middag hos mig, sen tog vi bussen till IKSU för bubbelbad och bastu! Men ingen av oss tänkte förstås på att kolla öppettiderna på lördagkvällar innan vi for, så IKSU stängde förstås 7 på lördagar.. Haha, så istället drog vi till Gammlia för att kolla på lite innebandymatcher.

Efter Gammlia hade vi egentligen tänkt sätta oss vid typ kajen eller något och käka chips och dipp och lite annat gott. Men den planen sket sig också eftersom det blev ganska mycket kallare på kvällen än vad vi trodde.. ;) Så hela kvällen bar vi två väskor med handduk och allt, plus en ICA-kasse med chips, dricka osv helt i onödan. Kvällen avslutades dock på ett bra sätt hos mig med film nere i källaren. Jag somnade dock efter halva.. ;)

Sedan idag har jag, mamma och brorsan varit och handlat lite påskägg på Godishuset, och jag har försökt plugga lite. Förstår ingenting av fysiken och provet är imorgon, bra jobbat Linn.

Ikväll ska jag och Sofie tillbaka till Gammliahallen för att titta på killarnas kvartsfinal, blir nog super! Pussen.

Sommar i Sörmjöle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0