Leopard

Såg som sagt killarnas kvartsfinal på Gammlia igår med Sofie, tyvärr så förlorade dem som sagt:/. Men var sjukt mycket folk där, och vi hade tur som fick en sittplats. Det var första gången som jag fick åka i bilen då Sofie körde också, sjukt nice att hon har körkort nu!:D Ville skratta åt alla som skulle cykla hem i regnet från matchen haha.. är jag elak då?

Idag har varit en helt okej dag, och jag tycker ändå att fysikprovet kändes bra. Efter skolan gick jag och BK till stan och mötte upp Emy. Vi satte oss nere på kajen och njöt av det underbar vädret för att sedan ta en tripp upp till Bikbok. Så dum som jag är så följde jag förstås med in i affären.. jag hittade förstås ett jättefintplagg som jag fastnade på en gång för och jag var tvungen att lägga undan det tills imorgon. Har inga pengar kvar den här månaden, så måste låna av min brorsa, hahah. Det är iaf en byxdress (shorts nertill och tubtopp upptill) i leopard, med två snören upptill och lite guld. Super fin verkligen, jag dör! Jag kan bara inte låta bli att köpa den.

När jag kom hem märkte jag dessutom att jag hade fått en sopsäck full med kläder av min kusin, plus bodyscrub osv som dom ändå inte använder! Så sjukt nice, tack så mycket!:)

Mer ikväll då? Jo, kommer behöva lägga mig hur tidigt som helst pga att vi har en fågelskådning klockan 5 morgonen imorgonbitti.. kul va? Sedan har vi dessutom vanliga lektioner fram till lunch och öppet hus på kvällen från 6-9. Morgondagen blir ett helvete, punkt slut.



Är såå sugen på att köra skoter.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0