Uppdatering

Har inte skrivit på ett tag nu,!

Men i fredags hade jag och Moa som sagt våran superstora redovisning på min gamla skolan Teg Central. Men den gick hur bra som helst, och jag fick även ett mail efteråt av min gamla lärare som skrev att han var väldigt stolt över min utveckling:). Dagen flöt mest bara på eftersom det var sista dagen innan lovet!

Efter middagen drog jag och Joel hem till Lurk, dit också Olle och Maja kom senare. Där var det jättetrevligt, var längesen jag träffade pöjkarna:). Sedan slutade kvällen inte lika roligt, men tur att min familj är så underbar!

I lördags var jag på stan för att hjälpa Emil med lite nya kläder och passade även på att käka årets första mjukglass, svårslaget! Jag hittade även en sommarhatt jag ska köpa nästa månad, och ett par jeans som ska införskaffas i veckan. Köpte också en blombukett som jag tog hem till mamma, som blev jätteglad förstås. Kvällen blev lugn och idag har jag bland annat städat mitt rum. Sitter nu och försöker komma vidare i en biologiuppgift.. men det går inte så bra om jag ska erkänna, funderar på att ge mig för idag.

Ikväll kanske det blir tv-spelskväll här hos mig med Moa och Lisa, vem vet? Kan också hända att det blir volleyboll på iksu, framtiden får utvisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0