Open Door

Igårkväll blev det så att Moa och Lisa kom hit! Vi pratade, käkade chips och spelade Mario på tv-spel;). Var väldigt trevligt och efteråt följde jag med dem till stan för att sen cykla vidare till Emil. Idag gjorde jag klart en biologiuppgift, cyklade hem, hjälpte mamma med massa things och var ute och övningskörde i princip för första gången:). Det gick väl helt okej, men jag är verkligen sämst på att starta, jag kan bara inte starta bilen haha.

Iaf, blev en sväng förbi Lurk med bilen för att hämta min väska och sedan hem för att slänga i mig middagen. Direkt efter satte jag mig på bussen till Iksu där det blev att både gymma, bada jacuzzi, duscha, basta och spela volleyboll med Sofie;). Greta i klassen hade bokat en volleybollplan en timme, så det var superkul!

Nu sitter jag här trött som jag vet inte vad och nu blir det att sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0