I am

Förlåt att jag inte har bloggat sen i tisdags! I onsdags hade jag och Sofie som sagt bjudit massa folk hem till mig och jag hade väldigt trevligt, även om det blev lite konstigt på slutet. ;) Jag har också hunnit med att förbereda lite till resan i veckan, som att växla pengar tex.

Varför jag inte har kunnat bloggat i helgen är på grund utav att jag har bott hos Emil. Har varit riktigt sjuk sen i tisdags och i helgen har jag nästan bara legat ner i Emils soffa och knaprat medicin. I lördags var dock ett litet undantag eftersom Emils kompis Daniel fyllde 18. Vi var ganska mycket folk hemma hos honom på kvällen, och sedan drog dom ut på krogen medan jag for till Emil och såg Gossip Girl! Idag ska jag hem och jag hoppas fortfarande på att bli frisk... Vill inte tillbringa mina sista dagar innan skolan börjar som sjukling!

/bilder från onsdagen kommer i ett enskit inlägg/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0