Never dreamed you'd leave in summer

Det gick bra på vårdscentralen imorse, fick det jag behövde iaf förhoppningsvis. Efter det åkte jag hem, dammsugade mitt rum och hela altanen (eftersom det kommer vara en del folk där på onsdag!). Efter lunchen åkte jag till stan, köpte väskan och massa gott på Ica och hann även med att träffa Emma, och den delen av hennes familj som bor i Luleå! Supertrevligt. Just ja, jag sökte lite jobb också, man kan ju alltid hoppas!

Ikväll kommer som sagt My, Kaden och Emil hit. Emil har börjat jobba på Volvo igen stackarn så han måste upp tidigt imorgon. Själv ska jag ta den första sovmorgonen på en väldigt lång tid känns det som, haha. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0