She Says

Igår hade jag och Emil det mysigt hemma hos honom framför massa film. Somnade ganska tidigt dock och hade sovmorgon idag, så var riktigt pigg idag! Efter skolan drog jag och Greta på stan för att köpa lite skolsaker som behövs så här vid starten. För mig blev det en kalender, (Nu ska jag verkligen börja skriva upp allt jag måste göra och komma ihåg innan det är försent!) och en överstrykningspenna. Hann även med att börja på en skoluppgift som de andra ska göra under tiden som jag är i Grekland.

Sen ikväll kom Emy hit och hon hade med sig Nellie, har nästan aldrig sett en mindre hund! Så fruktansvärt söt, ville nästan gömma henne här och behålla henne för mig själv.. Nej, men nu ska jag däcka i sängen till en låt, hör den här nedanför.

Fick föressten reda på en hemsk händelse ikväll, sjukt att sådana saker kan hända så nära en. R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0