Mörkret Är Så Beckmörkt

Luciavakan mellan måndagen och tisdagen var underbart mysig. Den bestod av trevligt sällskap, massa fika och tävlingar som Greta hade anordnat. Blev även en del Sunes Jul tittande där i slutet!;) Jag lyckades hålla mig vaken till 4 iaf, sen måste jag ha slocknat.
På morgonen var det bara att ta sig upp, för då var det dags för luciatåget på Dragonskolan. Det var helt FULLT i mitten då vi tågade in så fick en liten smärre chock måste jag säga. Men det gick ändå bra och var riktigt roligt. Var dock så trött resten av dagen att jag slockade direkt jag kom hem. Gick dessutom och sov redan vid 9-tiden. Så idag var jag utvilad igen och satt och pluggade hela min håltimme, kände mig riktigt duktig.
Nu måste jag ta tag i matten så jag får någonting gjort! Tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0