Studentklänning

Hej!
Idag ställde jag och Emil väckarklockan på 10 och sen skickade jag hem honom, haha! Har suttit och pluggat fram tills nu och har åtminstone kunnat skriva ungefär halva religionsuppgiften hittills. Vet inte riktigt om jag är nöjd med allt, men på tisdagkväll får jag ta och läsa igenom den flera gånger och ändra tills jag är nöjd. Har en svenska redovisning imorgon också som jag borde träna lite till.
Har en sak jag tänkte fråga föressten, jag funderar på att spara in lite pengar genom att ha min balklänning som jag hade i 9an på studenten, men känner halvt att klänningen kanske ger lite för mycket känsla av bal? Ge gärna er åsikt! (Den har en rosett där bak, funderar om jag kan dölja den på något sätt, haha!) Tänk bort banden över axlarna också för dem ska jag inte ha!

Kommentarer
Postat av: agnessss

jag tycker vekrligen du kan ha den, sjukt värt och den är "lagom" fin :D

2011-12-18 @ 15:06:10
Postat av: linn

Okej tack så mycket Agnes, jag kommer säkert prova den ett antal ggr innan studenten, innan jag bestämmer mig för att ha den ändå, haha!:D Sjukt värt faktiskt att spara in den slanten.. :)

2011-12-19 @ 10:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0