The Girl With The Dragon Tattoo

Hej på er!
Igår planerade jag och Sofie pinsamma lekar till nyår och köpte lite snacks och annat gott! På kvällen blev det middag på Allstars med Emil (Emil glömde bort att han körde bil och drack en öl, så vi var tvungen att ringa efter hämtning sen, haha största tabben!) och på bio blev det filmen "The girl with the dragon tattoo". Jag har varken läst böckerna eller sett de svenska filmerna så jag tyckte då att den här engelska filmen var bra, älskar Stellan Skarsgård som skådespelare.
Nu idag har jag läst klart körkortsboken så nu nästa vecka blir det att övningsköra intensivt med pappa (han är ledig) för att sedan börja köra på körskolan! Jag ska allt ha det här körtkortet snart har jag bestämt...
Snart ska jag hoppa in i duschen för idag fyller min mormor 70 år (grattis!) så vi ska dit ikväll och fira henne med resterande släkten. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0