Will You Marry Me?

Efter det negativa inlägget igår så är jag nu tillbaka!;) Dagen började med ett matteprov och resten av dagen har jag och Agnes filmat till vårt projektarbete.
Efter skolan följde jag med Greta & Malin till stan för att köpa biljetter till annandagen och för att Greta skulle hitta skor! Hon hittade ett par riktigt fina inne på DNA! Träffade Bk efter ett tag så hon hängde också på:).
Ikväll har jag inte gjort så mycket förutom umgåtts med familjen, är ganska trött efter en vecka full med plugg..
Just nu ligger jag i sängen och kikar lite på Oprah, just det här avsnittet handlade om när hon tog med sig 300 av sina läsare till Australien, inte dåligt rik kvinna? Hur som helst, dom åkte till Stora barriärrevet för att dyka, sen friar en kille till sin tjej under vattnet genom att hålla upp en skylt med texten "Will you marry me?". HUR FINT ÄR INTE DET. Så skulle jag också vilja bli friad till om man fick drömma,haha. Nej men skulle vara riktigt häftigt om ens kille friade på ett speciellt sätt, finns ju en del att välja på! Godnatt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0